PGZ zoekt een

Teamleider Wonen & Ambulante Begeleiding

Dienstverband

36 uur

Opleidingsniveau

HBO, WO, HBO+

Standplaats

Heerlen

Werkvelden

Geestelijke gezondheidszorg

Ben jij een gedreven professional met passie voor zorg? Wij, als PGZ, zoeken een Teamleider voor onze drie woonlocaties en ons ambulante teams in Zuid Limburg voor 36 uur per week. Jouw leiding en organisatie creëren een veilige, stimulerende omgeving voor cliënten. Solliciteer nu en maak een verschil!

Wat ga je doen?
Als Teamleider bij PGZ geef je leiding aan de medewerkers binnen jouw team(s), realiseert zorg-, kwaliteit- en bedrijfsvoering doelstellingen en vertaalt organisatiebeleid naar de operationele werkprocessen binnen jouw zorgonderdeel/regio. In totaal gaat om 23 fte waar je verantwoordelijk voor bent. Je zorgt voor een veilige, prettige en stimulerende omgeving voor zowel cliënten als medewerkers. Jouw leiding helpt teams om hoogwaardige zorg te leveren. Met jouw organisatorisch talent en coachingvaardigheden stel je prioriteiten en voer je verbetertrajecten uit. Je signaleert verbeterpunten en zet deze om in concrete acties. Met je heldere communicatiestijl zorg je voor goede samenwerking binnen de teams en met externe partners. Jij bent de verbindende factor die ervoor zorgt dat iedereen op één lijn zit en de gestelde doelen worden bereikt. We bieden een inspirerende werkomgeving waar persoonlijke ontwikkeling en professionaliteit hoog in het vaandel staan. Je krijgt de kans om jezelf verder te ontwikkelen door middel van opleidingen en trainingen. Klinkt dit als jouw perfecte uitdaging? Solliciteer dan nu en maak een verschil in het leven van onze cliënten!

Waar ga je werken?
Onze woonlocaties in de regio Maastricht Heuvelland bevinden zich op drie locaties, in Lemiers, Sinselbeek en Euverem. Deze zijn continu in ontwikkeling waardoor er genoeg is om aan te pakken. De ambulante begeleiding heeft kantoor in Heerlen en bedient van deze plek de hele regio Zuid-Limburg. Onze doelgroep is divers in zowel leeftijd als in problematiek. We bieden zowel WMO als WLZ begeleiding aan volwassenen met name op het gebied van autisme als ook aanverwante psychische kwetsbaarheden. Als Teamleider werk je intensief samen met vaste (multidisciplinaire) teams bestaande uit Coördinator Zorg, Begeleiders, Groepsondersteuners en Gedragsdeskundige. Naast het goede contact met je team is het onderhouden van een stevig netwerk in de regio ook van belang. We hebben diverse nauwe samenwerkingen met andere organisatiesop en sluiten o.a. aan bij werkgroepen op het gebied van het IZA en GALA. Kortom, genoeg uitdaging en diversiteit.

Wat bieden wij?
Werken in multidisciplinair en gemotiveerd team waar respect, begrip en eigenheid wordt gewaardeerd op de werkvloer. Daarnaast bieden wij:

  • Elke dag met plezier naar je werk te gaan.
  • Een maandsalaris van max. € 4.785 o.b.v. een 36-urige werkweek (cao GGZ, FG 55).
  • Reiskosten € 0,23 netto per km met een max van 50 km enkele reis.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder 29 vakantiedagen, 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering van 8,33%, goed pensioen en een fiscaal aantrekkelijk meerkeuzesysteem voor de voordelige aanschaf van bijvoorbeeld een (elektrische) fiets, mobiele telefoon of fitness-abonnement.
  • Wil jij jezelf blijven ontwikkelen of doorleren? Wij bieden jou volop ontwikkelings- en opleidingsmogelijkheden aan die aansluiten bij jouw wensen en mogelijkheden.


Wie ben jij?
Liefdevolle en persoonlijke zorg verlenen is mensenwerk. Daarom vragen we een groot, warm hart voor cliënten met autisme, psychiatrische of psychosociale problemen. Daarnaast breng jij het volgende met je mee:

  • Je hebt een diploma op hbo niveau in de zorg en/of management met meerdere jaren ervaring.
  • Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van onze doelgroep en de wijze van omgaan en mogelijkheden van hulpverlening.
  • Je hebt kennis van teamprocessen zodat jij goed kan inspelen op de dynamieken met passende interventies.
  • Je bent 36 uur per week beschikbaar van maandag tot vrijdag.

Hoe is de selectieprocedure?
Onze sollicitatieprocedure bestaat uit verschillende stappen om elkaar goed te leren kennen en om inzicht te krijgen in jouw kwaliteiten. Allereerst vinden er twee gesprekken plaats op ons kantoor in Nederweert en/of Heerlen, waar we jouw ervaring en motivatie bespreken. Tussen deze gesprekken door doe je een digitaal assessment, dat ons helpt inzicht te krijgen in jouw drijfveren en talenten. Vervolgens nodigen we je uit voor een adviesgesprek op locatie, waar je ook kennismaakt met de locatie en de teams. Als laatste onderdeel voeren we een referentieonderzoek uit, waarna je een arbeidsvoorwaardenvoorstel ontvangt.

Solliciteer direct!
Eerst nog wat vragen of sparren over de functie van Teamleider bij PGZ ? Bel recruiter Renée op 0640010309 of mail naar recruitment@pgz.nu voor de procedure. Voor inhoudelijke vragen bel Marcel Reintjes (Manager Zorg) op 0620780894.

Meer informatie over de functie, onze organisatie of verhalen van collega’s? Kijk op www.deleukstezorgbaan.nl

Interne kandidaten hebben voorrang in de sollicitatieprocedure.