PSW zoekt een
Servicemanager ICT
Dienstverband
32 - 36 uur per week
Opleidingsniveau
HBOStandplaats
Herten / RoermondWerkvelden
GehandicaptenzorgAls servicemanager ben jij de verbindende kracht tussen onze interne organisatie en externe dienstverleners. Jij zorgt dat dienstverlening vlekkeloos verloopt én toekomstbestendig is. Je maakt heldere afspraken, legt ze goed vast en stuurt bij als dat nodig is. Ook ben je dé expert op het gebied van sourcingstrategie, inkooptrajecten en serviceverbetering.
In deze veelzijdige en tactische rol:
- Coördineer en bewaak je de kwaliteit van de ICT-dienstverlening van externe leveranciers;
- Stel je ICT-contracten en SLA’s op en monitor je naleving en prestaties;
- Vertaal je de wensen van gebruikers, SLR’s, naar concrete diensten in een ICT-dienstencatalogus;
- Ontwikkel en implementeer je de sourcing- en inkoopstrategie voor ICT;
- Los je complexe incidenten en verstoringen op in samenwerking met leveranciers;
- Coördineer je ICT-beheerprocessen zoals incidentmanagement, changemanagement, problemmanagement en levensduurbeheer;
- Geef je richting aan de ontwikkeling van ICT-beleid en draag je bij aan strategische keuzes.
Kortom: jij bent hét aanspreekpunt op het gebied van externe ICT-dienstverlening.
Wat hebben wij te bieden?
- Direct een vast contract en zekerheid voor de lange termijn;
- 32 tot 36 uur per week;
- Mogelijkheden tot thuiswerken met een thuiswerkvergoeding;
- Salaris conform CAO gehandicaptenzorg schaal 60 tussen de: €3843- en €5587,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband;
- Je krijgt boven op je wettelijke verlofuren 14,4 stichtingsuren én 57 balansuren (op basis van 36 uur per week);
- Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een fitnessregeling, extra verlofuren, reiskostenvergoeding en een eindejaarsuitkering;
- Ruimte om je te ontwikkelen en opleidingen te volgen;
- Een uitgebreid vitaliteitsprogramma op het gebied van fysiek en mentaal welzijn. Denk hierbij aan (online) coaching, inspirerende workshops en trainingen, gezondheidscheck en uiteraard een gezonde werkomgeving waar jouw welzijn écht prioriteit heeft;
- Ruimte voor eigen inbreng en professionele ontwikkeling;
- De kans om daadwerkelijk bij te dragen aan de kwaliteit van de digitalisering en optimalisatie van zorgprocessen.
Wat breng jij mee?
- Hbo+ of post hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur in informatica, bedrijfskunde of vergelijkbare richting;
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie binnen ICT-servicemanagement;
- Kennis van ITIL, contractbeheer en IT-inkoopprocessen;
- Sterke communicatieve vaardigheden. Je schakelt makkelijk met leveranciers, management en collega’s;
- Je bent analytisch, planmatig en behoudt overzicht in complexe situaties;
- Je hebt ervaring met onderhandelen en het sluiten van gunstige contracten;
- Je bent resultaatgericht, samenwerken is voor jou geen enkel probleem, je bent een initiatiefnemer en beschikt over eigenaarschap.
Heb jij eerst nog vragen voordat je solliciteert?
Neem dan contact op met René van Horick via r.vanhorick@psw.nl of telefoonnummer 06-46108818.
Solliciteren op deze vacature kan t/m 25 april.