MIK & PIW Groep zoekt een

Projectmedewerker Vitaliteit

Dienstverband

16 - 36 uur

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Maastricht

Werkvelden

Jeugdzorg, Kinderopvang, Sociaal Werk, Overige

Hoe zou het zijn om direct impact te mogen maken op de fysieke, mentale en sociale vitaliteit van je interne collega’s en externe samenwerkingspartners? Heb je misschien al ervaring opgedaan als Vitaliteitscoach en zou je jouw ervaring en je organiserende capaciteiten in willen zetten voor tal van afwisselende en uitdagende projecten? Aarzel dan niet en solliciteer naar de rol van Projectmedewerker Vitaliteit!

Wij zoeken momenteel een nieuwe collega voor:

  • 16 - 36 uur per week te werken in Beek, Sittard-Geleen, Maastricht (Diverse locaties)

Wat ga je doen?

De functie van Projectmedewerker Vitaliteit beweegt zich op het snijvlak van beleid, ondernemerschap en uitvoering. Je neemt in deze uitdagende rol de regie in het project en voert de verschillende taken zelfstandig uit. Je neemt bijvoorbeeld deel aan werkgroepen of organiseert workshops en activiteiten. Ook organiseer je intern en extern trainingen over vitaliteit en ‘Positieve Gezondheid’ waarbij jij de enthousiaste trainer bent die voor de groep staat. Je werkt in deze functie nauw samen met je collega’s binnen de diverse stichtingen en werkt dus vanuit verschillende locaties. Samen bereiden jullie de plannen voor het project voor en werken deze uit. Je eventuele expertise als Vitaliteitscoach gebruik je door medewerkers bij te staan in het bevorderen van hun vitaliteit. Je staat dan naast de medewerker – of het team – maar kunt bijvoorbeeld ook ondersteuning bieden aan leidinggevenden, locatiemanagers of coördinatoren. Je stimuleert en enthousiasmeert medewerkers om vitaler te leven en bevordert waar nodig de gedragsverandering die daarvoor nodig is. In je rol als Projectmedewerker Vitaliteit maak je deel uit van het team Vitaliteit en rapporteer je aan de programmamanager Vitaliteit. Je ondersteunt, adviseert en vertegenwoordigt de programmamanager Vitaliteit waar nodig.

 

Wie ben jij?

Je beschikt over een goed inlevings- en leervermogen, bent creatief en hebt een hands-on mentaliteit. Je haalt het maximale uit een goede samenwerking en weet je vakkennis over te brengen. Je vindt het leuk om te coachen, staat positief in het leven en bent klantgericht en flexibel. Je bent daarnaast analytisch, beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en onderhoudt en vergroot moeiteloos je interne en externe netwerk.

 

Wat bieden wij jou?

Je wordt warm ontvangen als nieuwe collega en iedereen staat klaar als je vragen hebt. Wij hechten veel waarde aan een open werksfeer, waarbij leren ontwikkelen, vitaliteit en werkplezier voorop staan. 
 
Ook bieden wij je een mooi pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder:

  • Mooie kansen om je te verdiepen en specialiseren binnen je vakgebied, door middel van scholing en regionale en landelijke intervisies en overleggen.
  • Een goed salaris conform de cao Sociaal Werk (schaal 8 tussen de € 3.319,- en € 5.040,- afhankelijk van jouw werkervaring).
  • Een laptop en werktelefoon, zodat je flexibel en hybride kunt werken.
  • Interessante extra’s zoals 8% vakantiegeld, een eindejaarsuitkering van 8,3% en een loopbaanbudget (LBB) van 1,5% van je salaris om je individuele inzetbaarheid te vergroten.
  • Een vergoeding van je reiskosten, een tegemoetkoming in de premie ziektekostenverzekering van € 10,- per maand en korting op een sport abonnement.

 

Iets voor jou?

Dan willen we graag binnenkort kennis met je maken. Upload daarom meteen je CV en motivatiebrief en we nemen snel contact met je op. Mocht je nou op dit moment nog niet helemaal aan alle functie-eisen voldoen, dan nodigen we je toch nadrukkelijk uit om te reageren!

Heb je nog vragen? Twijfel niet en stel ze aan Angela Erkens, Programmamanager Vitaliteit, via telefoonnummer 06-51796404.

Niet helemaal jouw baan, maar ken je iemand anders die helemaal past bij deze baan? Tip hem of haar. Je maakt diegene én ons erg blij. Alvast bedankt!