Laurentius Ziekenhuis zoekt een

HR assistent / HR medewerker (32 uur)

Dienstverband

32 uur per week

Opleidingsniveau

MBO niveau 4

Standplaats

Roermond

Werkvelden

Ziekenhuizen
De functie
Als HR assistent ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je bent de kracht achter een soepel verloop van onze HR-processen en draagt bij aan een positieve werkomgeving. Je krijgt de kans om je talenten te benutten en verder te ontwikkelen in een omgeving waar samenwerking en groei centraal staan.

Je werkzaamheden bestaan uit:
  • Fungeren als aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden met vragen over HR-zaken;
  • Administratieve ondersteuning bieden en fungeren als sparringpartner voor HR-adviseurs en de Manager HRM/D;
  • Verantwoordelijkheid voor het administratieve mutatieproces, inclusief in-, door- en uitstroomprocessen, waarbij je ook een signaleringsfunctie vervult;
  • Verstrekken van informatie aan collega’s en afdelingen om processen te ondersteunen;
  • Onderhouden van contacten met externe partijen;
  • Vervullen van een frontofficefunctie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor diverse HR-zaken;
  • Meedenken over het optimaliseren van (digitale) processen; jouw frisse ideeën zijn altijd welkom.

Binnen het Laurentius Ziekenhuis werken we met Youforce en Self Service. De salarisadministratie is uitbesteed aan Visma RAET, wat betekent dat je nauw betrokken bent bij de samenwerking met externe partners voor een gestroomlijnde HR-administratie.

Ontwikkelmogelijkheden
We bieden volop kansen om jezelf te ontwikkelen. Je kunt diverse cursussen en trainingen volgen, zoals op het gebied van cao ziekenhuizen, zodat je altijd op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen in jouw vakgebied.

Jouw nieuwe werkplek
Je komt te werken op de HR Administratie, een team van vijf enthousiaste collega's. De HR Administratie maakt deel uit van de bredere HRM/D afdeling, die bestaat uit drie disciplines: HRD, HR Advies en HR Administratie. Binnen ons team heerst een open en toegankelijke cultuur. We werken nauw samen, niet alleen binnen ons team, maar ook met andere HR-disciplines en leidinggevenden. De lijnen zijn kort en er is altijd ruimte om elkaar te ondersteunen. Er wordt hard gewerkt, met een groot verantwoordelijkheidsgevoel maar er is zeker ook ruimte voor humor. Bij ons staat collegialiteit en samenwerking voorop!

Wat vragen wij van jou?
We zoeken iemand met een afgeronde mbo-4 opleiding in de richting van HR (of een vergelijkbare studie) en hbo werk- en denkniveau. Heb je al een aantal jaar ervaring als HR-assistent of in een ondersteunende HR-rol? Dan is dat zeker een plus. Ervaring met HR-wet- en regelgeving zien we als een pré.

Daarnaast is het belangrijk dat je communicatief sterk bent, zowel mondeling als schriftelijk, en altijd handelt met integriteit.

De volgende eigenschappen passen perfect bij jou:
  • Proactief en denkt graag vooruit;
  • Accuraat, met oog voor detail;
  • Servicegericht en ondersteunend naar collega’s;
  • Flexibel en aanpassingsgericht in een dynamische omgeving.

Heb je geen ervaring binnen HR, maar wel een diploma op zak? Ook dan ben je van harte welkom om te solliciteren!

Wat krijg je daarvoor terug?
  • Salaris tussen €2.982 en €4.015 bruto per maand op basis van 36 uur (FWG 45). Inschaling vindt plaats op basis van relevante kennis en werkervaring;
  • Parttime functie voor 32 uur per week (bij voorkeur ma-di-do-vrij);
  • Contract voor de duur van 1 jaar, hierna is er zicht op een contract voor onbepaalde tijd;
  • Het station Roermond is op 5 minuten loopafstand;
  • Gratis en onbeperkt toegang tot onze online leeromgeving GoodHabitz;
  • Reiskostenvergoeding en een goede pensioenverzekering (PFZW);
  • Collectieve korting op een ziekenkostenverzekering (IZZ);
  • Een voordelige aanvullende arbeidsongeschiktheidsverzekering (Loyalis);
  • Naar keuze deelname aan personeelsvereniging met ruim 20 verschillende activiteiten per jaar en kortingen op sportcontracten, cursussen, workshops enz.;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • 13e maand (8,33% eindejaarsuitkering);
  • Een meerkeuze arbeidsvoorwaardenregeling (met o.a. een Fietsregeling, bedrijfsfitness enz.).

Meer over onze arbeidsvoorwaarden vind je hier.

Informatie en procedure
Wil je meer informatie over de functie? Bel dan met Jos Kötte, teamcoördinator, telefoonnummer 06-15414880. Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Malou Heijnen, recruiter, telefoonnummer 06-46241184.

Tot en met woensdag 6 november kun je reageren via het sollicitatieformulier. De gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 12 november. We willen je vragen hier rekening mee te houden.