PSW zoekt een

Coördinator financiële administratie

Dienstverband

32 - 36 uur per week

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Onbekend

Werkvelden

Gehandicaptenzorg
PSW ondersteunt cliënten met een (verstandelijke) beperking of andere ondersteuningsvraag, van jong tot oud en van een lichte beperking tot ernstig meervoudig beperkt. Werken bij PSW betekent dan ook werken in een organisatie die mensen wil verbinden en laten groeien.

De afdeling Financiën
De afdeling bestaat uit 4 teams: de financiële administratie, de cliëntenadministratie, BI en control. Het team van de financiële administratie bestaat momenteel uit 6 personen. De afdeling Financiën is data en technologie gedreven en gericht op continu verbeteren. Een goede communicatie en constructieve samenwerking met het primaire proces, met andere ondersteunende diensten en binnen de afdeling, vinden wij heel belangrijk.

De werkzaamheden
Je bent verantwoordelijk voor de juistheid, tijdigheid en volledigheid van de financiële administratie. Je verzorgt de btw-aangiftes en de verzekeringen binnen PSW, je bent verantwoordelijk voor de maandrapportages van PSW, het accountantsdossier voor de interim-controle en de jaarrekening. Daarnaast ben jij het eerste aanspreekpunt voor de accountant tijdens het jaarrekening proces. Ook ben jij verantwoordelijk voor verdere procesverbeteringen binnen de financiële administratie en verzorg je de operationele aansturing van het team.

De afdeling Financiën is in ontwikkeling. Het afdelingsplan van 2025 t/m 2030 is in concept gereed. Op termijn (binnen 2 a 3 jaar) is het de bedoeling dat je de cliëntenadministratie ook gaat coördineren. De cliëntenadministratie bestaat uit 6 personen.

Wat hebben wij te bieden?
  • Een overeenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van 1 jaar. Bij wederzijdse enthousiasme kan de overeenkomst (versneld) omgezet worden naar een overeenkomst voor onbepaalde tijd;
  • 32-36 uur per week;
  • Inschaling CAO Gehandicaptenzorg FWG 55: min. € 3.347, - en max. € 4.902,- bruto/maand (op basis van 36 u/w), afhankelijk van opleidingsniveau;
  • Je krijgt boven op je wettelijke verlofuren 14,4 stichtingsuren én 57 balansuren bij een fulltime dienstverband;
  • Aantrekkelijke secundaire voorwaarden zoals fietsplan, fitnessregeling, extra verlofuren, reiskostenvergoeding en eindejaarsuitkering;
  • Ruimte om je te ontwikkelen en opleidingen te volgen;
  • Mogelijkheden om thuis te werken met een thuiswerkvergoeding;
  • Een uitgebreid vitaliteitsprogramma op het gebied van fysiek en mentaal welzijn. Denk hierbij aan (online) coaching, inspirerende workshops en trainingen, gezondheidscheck en uiteraard een gezonde werkomgeving waar jouw welzijn écht prioriteit heeft;
  • Wij werken sinds 2015 zonder begroting wat niet vaak voorkomt in de zorgsector. Dit is vrij uniek;
  • Wij werken sinds 2018 met power BI en lopen in de zorgsector hierin voorop.

Wat breng jij met je mee?
  • Een afgeronde WO of HBO opleiding in een (bedrijfs)economische richting;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring in de zorg en ervaring met Afas Financieel is een pré maar zeker geen must;
  • Je hebt affiniteit met data en procesgericht denken, je hebt ervaring met financiële applicaties en fiscaliteiten en je bent analytisch sterk;
  • Naast een vakmens, kun je ook goed omgaan met mensen en kun je goed samen werken;
  • Je bent ambitieus, leergierig, enthousiast en denkt in creatieve oplossingen/ideeën.

Wil jij eerst nog meer weten voordat je solliciteert?
Neem dan contact op met Pascal Starremans via p.starremans@psw.nl of 06-22383505. Een berichtje sturen via WhatsApp voor verdere vragen mag natuurlijk altijd!

De 1e gespreksronde vindt plaats op dinsdag 15 april, 2e gespreksronde vindt plaats op vrijdagochtend 18 april.