Huisartsen Oostelijk Zuid-Limburg zoekt een

Medewerker Facilitair Beheer

Dienstverband

24 uur

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Heerlen

Werkvelden

Eerstelijnszorg

Ben jij een gedreven en servicegerichte professional met een passie voor facilitair beheer, waarbij inkoop ook een onderdeel van je functie is? Zoek je een veelzijdige functie waarin je bijdraagt aan een efficiënte, duurzame en veilige werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor ons team zijn we op zoek naar een Coördinator facilitaire diensten voor 24 uur per week.

Wat bieden wij?
Een interessante en afwisselende functie waarin je écht impact kunt maken. Wat kun je verder verwachten?

  • Duur en zekerheid: Een tijdelijk dienstverband van 1 jaar met de intentie om bij goed functioneren een contract voor onbepaalde tijd te bieden.
  • Salaris: Deze functie is gewaardeerd in schaal 7 (min. €3.594,- max. € 4.714,- op basis van 38 uur volgens de Cao Huisartsenzorg).
  • Secundaire voorwaarden:
    - Vakantiegeld 8,00% en een eindejaarsuitkering van 8,33%;
    - Reiskostenvergoeding;
    - Deelname aan het pensioenfonds Zorg & Welzijn (PFZW).
  • Extra voordelen:
    - HuisartsenOZL hecht veel waarde aan de gezondheid en het welzijn van medewerkers. Je kunt daarom voordelig gebruik maken van ons fietsplan voor de aanschaf van een nieuwe (elektrische) fiets;
    - Liever naar de sportschool? Dat kan ook! We bieden je de mogelijkheid om via Benvitaal voordelig te sporten.

Wat ga je doen?
Als Coördinator facilitaire diensten ben je verantwoordelijk voor het coördineren en uitvoeren van facilitaire processen binnen HuisartsenOZL. Je zorgt ervoor dat alle locaties optimaal functioneren en ondersteunt bij de ontwikkeling, implementatie en uitvoering van facilitaire bedrijfsactiviteiten.

Je belangrijkste taken zijn:

Advies & leveranciersmanagement:

  • Adviseren over leverancierskeuze en duurzame inkoopmogelijkheden;
  • Monitoren van de prestaties van leveranciers en signaleren van afwijkingen;
  • Analyseren van besparingsmogelijkheden en rapporteren aan het management.

Ondersteuning & logistiek:

  • Verstrekken van informatie aan interne en externe partijen;
  • Opstellen van periodieke rapportages en beheer van stuurinformatie;
  • Aanspreekpunt voor technische dienst op locaties van HuisartsenOZL.

Facilitair beheer & inkoop:

  • Uitvoeren van het volledige inkoopproces, inclusief offertes aanvragen, onderhandelen en contractbeheer;
  • Zorgen voor een tijdige en juiste verwerking van inkoopgegevens in het CRM-systeem;
  • Beheer en onderhoud van facilitaire middelen zoals kantoorinventaris, medische hulpmiddelen en dienstkleding.

Wat zoeken wij?
Je bent ondernemend, werkt zelfstandig en hebt oog voor procesoptimalisatie. Je bent communicatief sterk en weet goed samen te werken met zowel interne als externe stakeholders. Verder vragen wij:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in Facilitair Management, Bedrijfsadministratie of een vergelijkbaar vakgebied;
  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in een soortgelijke functie binnen facilitair beheer en/of inkoop;
  • Kennis van contractbeheer en leveranciersmanagement;
  • Je hebt een hands-on mentaliteit en ondersteunt waar nodig bij praktische taken, zoals het verplaatsen van materialen tussen de verschillende locaties;
  • Affiniteit met ICT en ervaring met CRM-systemen is een pré;
  • Oog voor duurzaamheid en kostenbewustzijn in facilitaire processen.

Herken jij jezelf hierin?
Dan horen we graag van je! Solliciteer via de sollicitatieknop door je motivatiebrief en CV te uploaden. Liever geen motivatiebrief? Geen probleem! Deel datgene wat je graag met ons wilt delen en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Voor meer informatie kun je terecht bij Roger Wouters, manager Bedrijfsvoering, via r.wouters@hozl.nl of 06-54928345.

De gesprekken vinden plaats op dinsdag 8 april vanaf 13:00. Goed om dit alvast in je agenda te noteren!