Ambulancezorg Limburg zoekt een

Business Controller

Dienstverband

32-36

Opleidingsniveau

HBO

Standplaats

Ittervoort

Werkvelden

Overige

Wij zijn er. Als het echt telt.

Ambulancezorg Limburg staat 24 uur per dag klaar om medische hulp te verlenen. Wij leveren zorg in de gehele provincie Limburg. Ruim 85.000 keer per jaar worden wij met spoed naar een patiënt geroepen. Elke dag wordt er keihard gewerkt door meer dan 400 medewerkers. Ons werk is topsport en onze dienstverlening kan alleen succesvol zijn als we als team functioneren als één.

               In verband met versterking van het team, is Ambulancezorg Limburg op zoek naar een:

                                                                Business Controller
                                                                32-36 uur per week

 

Wat ga je doen als Business Controller?

Ambulancezorg Limburg werkt met top zorgprofessionals en streeft ernaar een toonaangevende organisatie te zijn. Als Business Controller bij de ambulancezorg ben je verantwoordelijk voor het adviseren, begeleiden en ondersteunen van de organisatie op financieel en strategisch/tactisch gebied, met als doel een actieve bijdrage te leveren aan de organisatiedoelstellingen.

Jouw plek in de organisatie:

Als Business Controller ondersteun je bij het bewaken van de financiële gezondheid van onze organisatie. Je rapporteert aan de teammanager Finance en werkt nauw samen met andere afdelingen van het dienstencentrum om (werk)processen te optimaliseren, risicomanagement te versterken en de efficiëntie van onze zorgprocessen te verhogen.

Jouw profiel?

Je bent een ambitieuze starter. Je houdt van een dynamische werkomgeving, bent een proactieve bouwer en bovenal een teamspeler. Je bent zowel analytisch als communicatief sterk. Je hebt een afgeronde HBO- of WO-opleiding in bedrijfseconomie, accountancy of een vergelijkbare richting. Een afgeronde RC/RA-opleiding, of de ambitie om op termijn de RC-opleiding te gaan volgen is een pré. Je denkt in oplossingen en bent in staat om multidisciplinair samen te werken. Je weet je collega’s daarbij in begrijpelijke taal mee te nemen in het verhaal. Je werkt hierbij secuur zonder je te verliezen in details. Je weet hoe je je werk moet plannen en prioriteren. Kennis van Excel en Power BI is een must. Je hebt affiniteit met (ambulance)zorg en bent graag maatschappelijk betrokken. 

Tot je belangrijkste taken behoren;

  • Je werkt aan overstijgende thema’s zoals fiscaliteit, treasury, meerjarenprognoses en -rapportages. Je hebt een actieve rol bij het werk voor de jaarrekening;
  • Je bent een positief kritische sparringpartner (gevraagd en ongevraagd) van zowel het team finance en control als van het MT ten aanzien van bedrijfsvoering, prognoses en KPI’s
  • Je  analyseert financiële managementrapportages en dashboards;
  • Je initieert en implementeert optimalisatie- en besparingsvoorstellen onder andere op het gebied van AO/IC;
  • Je bewaakt mede de concernbrede PDCA-cyclus, inclusief het signaleren van trends en risico’s in de financiële prestaties;
  • Je levert een brede bijdrage aan de verdere professionalisering van onze organisatie.
  • Je adviseert op financieel vlak over en levert een bijdrage aan business cases en projecten;
  • Je signaleert in – en externe ontwikkelingen op het gebied van bedrijfseconomisch beleid en doet (verbeter)voorstellen;
  • Je verzorgt de externe financiële verantwoording ten behoeve van subsidieverstrekkers en financiers.                                                                                                                                                                               Wat bieden wij jou?
  • Een uitdagende en afwisselende baan als Business Controller met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei bij Ambulancezorg Limburg;.
  • Een inspirerende en dynamische werkomgeving binnen een organisatie met een cruciale maatschappelijke taak;
  • Een betrokken team dat je graag ondersteunt in jouw ontwikkeling;
  • Een marktconform salaris volgens de CAO Ambulancezorg, (€3.606,- / €5.586,- bruto per maand o.b.v. 36 uur per week), in afwachting van de definitief vastgestelde FWG.
  • Een tijdelijke arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar, op basis van minimaal 32 tot 36 uur, met de intentie tot verlenging voor onbepaalde tijd bij wederzijdse tevredenheid.
  • Je bent voornamelijk werkzaam op ons dienstencentrum in Ittervoort, maar ook thuiswerken behoort tot de mogelijkheden. Je ontvangt op dagen dat je thuiswerkt een thuiswerkvergoeding;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief 8,33% vakantiegeld, 8,33% eindejaarsuitkering, een passende kilometervergoeding en faciliteiten voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Volop mogelijkheden om te groeien, zowel persoonlijk als in je vakgebied.

    Interesse?

    Als jij een actieve rol wilt spelen in het team van Finance en Control, kijken wij uit naar jouw reactie! Ook als je denkt nog niet aan alle eisen te voldoen of nog wat meer ervaring wilt opdoen.

    Herken jij jezelf in dit profiel en ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?  Maak je interesse kenbaar via de knop "solliciteren".

    Het kunnen overhandigen van een VOG bij indiensttreding is een vereiste.

    Vragen?

    Heb je vragen over de functie? Neem dan gerust contact op met Pieter Kusters, interim teammanager Finance via pieter.kusters@ambulancezorglimburg.nl of tel. 088 - 03 30 200.

    Pieter staat je graag te woord! 


    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.