Dichterbij zoekt een
Assistent Controller in Gennep
Dienstverband
32-36 uur per week
Opleidingsniveau
HBO, HBO+Standplaats
OnbekendWerkvelden
GehandicaptenzorgBen jij een specialist op administratie en bijbehorende processen?
Wat ga je doen
De Financiële afdeling wil zorgmedewerkers optimaal in hun werk faciliteren, met zo weinig mogelijk gedoe. Tegelijkertijd moeten we er als organisatie voor zorgen dat kosten en risico’s beheersbaar blijven en kwaliteit gewaarborgd. In dat spanningsveld doet onze afdeling z’n werk. Wij streven ernaar om met efficiënte en eenvoudige processen de zorgcollega’s zoveel mogelijk in hun kracht te zetten, binnen de ruimte van de financiële middelen. Met oog voor risico’s en kansen.
Als Assistent Controller ben jij een specialist op administratie en bijbehorende processen. Maar belangrijker: je levert een actieve bijdrage aan de doorontwikkeling van onze processen. Je komt actief met verbetervoorstellen en voert deze uit. Daarnaast ben je bezig met analyses op de cijfers, rapportages maken en het uitvoeren van controles.
Een greep uit jouw takenpakket:
* Je houdt overzicht op de juistheid en volledigheid van de administratie zodat onze cijfers altijd een zo juist en volledig mogelijk beeld geven;
* Je zorgt voor de maand-, kwartaal en jaarcijfers met bijbehorende toelichting;
* Je levert een actieve bijdrage aan het optimaliseren van processen en bent daarnaast actief betrokken bij diverse projecten;
* Je gaat de organisatie in en bent met diverse budget- en proces verantwoordelijken in gesprek m.b.t. de juistheid van de cijfers;
* Je bent sparringpartner voor directe collega’s.
Met wie ga je dat doen
Als Assistent Controller maak je deel uit van een team van 12. Dit team bestaat uit Financial Controllers, Assistent Controllers en Administrateurs. Daarbij ben jij de spin in het web. Je houdt overzicht, snapt hoe de administratie werkt maar bent vooral de verbindende factor tussen administratie en financial control. Ons team is volop in transitie naar een hoger niveau, daar heb jij dan ook een belangrijke rol in.
Waar ga je dat doen
Je standplaats zal ons kantoor aan de Zwerfheide 2 te Gennep zijn. Thuiswerken hoort hier zeker ook bij en we ondersteunen dit!
Dichterbij een betekenisvol leven
Met jouw kennis en ervaring maak jij een verschil! Wat jouw talent ook is of welke rol je ook vervult, je krijgt de vrijheid om op jouw eigen manier bij te dragen aan het verbeteren van de zorg voor onze cliënten.
Wij zijn Dichterbij voor mensen met een verstandelijke beperking en de mensen om hen heen. Bij Dichterbij geloven we dat iedereen een betekenisvol leven verdient, waarin je jezelf kan en mag zijn. In een omgeving die accepteert wie je bent. Dat is in de kern wat we geloven en waar we voor staan.
Bij Dichterbij kijken we elke dag opnieuw naar wat de cliënt nodig heeft. Samen met zijn of haar omgeving kijken we hoe we de basale behoeften kunnen vervullen. Dat doen we vanuit wensen, talenten en mogelijkheden.
Met meer dan 4.000 collega’s bieden we ondersteuning, zorg en behandeling. Dat doen we op verschillende locaties in Limburg, Noord-Brabant en omgeving Nijmegen.
Dit ben jij
Als persoon vinden we het belangrijk dat je de volgende ‘soft skills’ meebrengt. Jij bent:
* Communicatief sterk zowel in woord als geschrift;
* Goed in het overzicht behouden; de helicopterview is jou niet vreemd;
* Flexibel, denkt in oplossingen en bent proactief;
* Iemand die het niet erg vindt om soms met zijn/haar voeten in de klei te staan – oftewel; je springt bij wanneer nodig!
Daarnaast vinden we het belangrijk dat je:
* Minimaal beschikt over een afgeronde hbo opleiding in bedrijfseconomische of accountancy richting;
* 3 jaar werkervaring hebt in een soortgelijke functie of ervaring met accountancy;
* Beschikt over goede systeemkennis (ervaring met AFAS is een pré);
* 32 - 36 uur in de week beschikbaar bent, waarbij de voorkeur uit gaat naar 36 uur.
Dit krijg je ervoor terug
- Salaris in schaal FWG 55 volgens de CAO-Gehandicaptenzorg tussen de € 3.347 en € 4.902 bij een 36-urige werkweek;
- Vast contract voor 32 - 36 uur per week;
- Een vaste eindejaarsuitkering van 8,33% van je jaarsalaris en 8% vakantietoeslag;
- Tot 400 euro per jaar fiscaal voordeel als je bijvoorbeeld een telefoon, laptop, fiets of sportabonnement koopt;
- Hybride werken: je krijgt de flexibiliteit om zowel op kantoor als op afstand te werken, afhankelijk van de aard van je werkzaamheden en persoonlijke voorkeuren. We faciliteren in een goede thuiswerkplek;
- Voordelig extra verlofuren kopen of verkopen.
- Volop mogelijkheden om te groeien, zowel persoonlijk als in je vakgebied;
- Toegang tot het VitaalPortaal, dat jou helpt om vitaal te blijven en je werkgeluk te vergroten;
- Je komt te werken in een betrokken, ervaren en collegiaal team;
- Ruimte voor initiatieven om jezelf te ontwikkelen en om aan je idealen en carrière te werken.
Meer weten of solliciteren?
Heb je inhoudelijke vragen over deze functie? App, bel of mail Ilona Gesthuizen (Manager Financiele en Zorgadministratie) via 06-11237554 of i.gesthuizen@dichterbij.nl.
Wil je weten hoe de sollicitatieprocedure verloopt? Neem dan contact op met het Wervingsbureau van Dichterbij via 088-7540060 of wervingsbureau@dichterbij.nl.
Stuur je CV en motivatie in via het sollicitatieformulier op de website van Dichterbij;
https://werkenbijdichterbij.nl/vacatures/assistent-controller-in-gennep-1128350/
De gesprekken staan gepland op 14 januari 2025.